Een gastvrije ontvangst, een snelle roomservice, makkelijk de gangvloeren schoonmaken. Onze robots kunnen het allemaal. Servicerobots zijn een ontzettend nuttige toevoeging aan hotels. Ze gaan alle obstakels uit de weg, staan stabiel op hun wielen en kunnen zelfstandig de lift nemen. Dat geeft het hotelpersoneel de ruimte om zich te richten op andere taken. Zo ontstaat er een intelligent hotelecosysteem.
Efficiënte roomservice
Onze robots kunnen niet alleen op de horecavloer serveren, ook bezorgen ze binnen gebouwen. Door een netwerkverbinding met andere apparaten nemen ze zelfstandig de lift. Hiermee bieden de servicerobots een veilige en betrouwbare kamerbezorging van versnaperingen of pakketjes. Ook werken ze onderling samen, waardoor de levering zo efficiënt en intelligent mogelijk verloopt. Door nauwkeurige 3D-waarneming vermijden ze allerlei obstakels op hun route.
Gastvriendelijke interactie
Bij hotels is het een komen en gaan van gasten. Onze robots met AI-spraakfunctie begroeten en reageren op gasten op intelligente wijze. Ook in het hotel-restaurant kunnen ze bezoekers naar hun tafel begeleiden. Een robot kan dag en nacht service verlenen aan gasten, en biedt een betrouwbare en privacy-bewuste bezorgservice. De combinatie van een schattig uiterlijk en superieure mens-robot-interactievaardigheden zorgen voor een unieke beleving.